
Hulp onderweg
DAF International Truck Service (ITS)
We helpen u snel weer op weg

24
uur per dag

7
dagen per week

365
dagen per jaar
Als een chauffeur onverhoopt strandt met pech of na een ongeval, dan is het prettig te weten dat hij volledig kan vertrouwen op DAF International Truck Service (ITS). Eén telefoontje naar DAF ITS is voldoende om deze service in gang te zetten, waar u zich ook bevindt in Europa. Het DAF ITS call center is 24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar bereikbaar. De ervaren ITS medewerkers bieden alle hulp en assistentie die nodig is om uw truck, met zo min mogelijk vertraging, weer op weg te helpen.
Een gratis service voor alle DAF klanten
De voordelen van DAF ITS
- Eén telefoonnummer voor heel Europa: +31 40 214 3000
- ITS is 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar bereikbaar
- ITS kan u te woord staan in tien verschillende talen
- ITS helpt de chauffeur, organiseert een betalingsgarantie en regelt eventuele andere financiële kwesties
- Toegewijde en uitstekend opgeleide monteurs zorgen ervoor dat de truck in de meeste gevallen ter plekke kan worden hersteld
- ITS is een in-company service, gevestigd in Eindhoven in het hart van de DAF organisatie
- Onder de service van ITS valt niet alleen de reparatie van het voertuig, maar ook de trailer of de opbouw
- Om snelle en efficiënte hulp te kunnen garanderen kan ITS vertrouwen op ruim 1100 DAF-dealers en servicepunten in Europa
- ITS informeert eventueel het thuisfront van de chauffeur en houdt uw onderneming op de hoogte van de vorderingen van de reparatie
- ITS doet alles wat nodig is om een gestrand voertuig weer op weg te helpen met zo min mogelijk vertraging

24 uur per dag, 7 dagen per week
Wanneer een telefoontje binnenkomt, neemt ITS niet alleen contact op met de dealer of het servicepunt dat hulp zal gaan bieden, maar ook met de dealer waar het voertuig normaalgesproken onderhoud krijgt. Daardoor kan de ITS-operator meteen ook de betalingsgarantie regelen, waardoor de chauffeur zich geen zorgen hoeft te maken over de financiële afhandeling. Vanzelfsprekend licht ITS, voor zover dat nog niet gebeurd is, ook de thuisbasis van de chauffeur in en houdt het bedrijf op de hoogte van de vordering van de reparatie.
In overleg met de operator, die continu van de voortgang op de hoogte is, kan ook bepaald worden of een vervangende truck geregeld moet worden of een spoedzending van een onderdeel dat bij de dealer toevallig niet op voorraad is. In heel Europa kan ITS bogen op een uitgebreid en goed gespreid netwerk van zo’n 1.100 DAF-dealers en -servicepunten. In maar liefst 49 landen weten DAF-klanten zich verzekerd van snelle hulp bij pech of bijvoorbeeld ongeval. 24 uur per dag, 7 dagen per week.